Aprenent a viure situacions difícils amb la Teràpia floral

A vegades, explicar casos reals de persones és complicat, degut a què per qüestions ètiques i confidencials no fem ús de situacions personals. Però avui us deixem un missatge que ens ha arribat a la bústia de correu, d'una persona que ha estat fent terapia floral. Ens fa molt feliços haver-te acompanyat en aquest procés i que t'haguem pogut ajudar.
Gràcies per aquest e-mail i per voler compartir l'experiència!


"Em dic Gloria i tinc 68 anys, degut a la malaltia d'un familiar molt proper, he estat passant una molt mala temporada amb sensacions d'angoixa, tristesa i nervis.

Per sort vaig conèixer les propietats de les Flors de Bach, m'hi vaig interessar i vaig veure que podien ser una bona ajuda per poder canalitzar les emocions cap a bon port... ja que em sentia enfonsada.

Doncs bé, he estat prenent durant una temporada diferents preparats (segons el que necessitava en cada moment), i la veritat he de dir que m'han ajudat molt. La situació no ha canviat però la forma en què jo m'ho prenc sí. He aconseguit estar molt més calmada, sense angoixar-me per tot i acceptant la situació que m'ha vingut. Ara puc continuar cuidant a aquest familiar, gaudint jo d'una qualitat de vida.

L'aprenentatge que he tret de la terapia floral, ha sigut molt profitós. 

Gràcies"